Društvo učiteljev tehničnega pouka Gorenjske združuje učitelje tehnične vzgoje na Gorenjskem.
Ime društva in Logotip:
Sedež društva:
DUTPG - Društvo učiteljev tehničnega pouka Gorenjske
Kidričeva cesta 49
SI-4000 Kranj
Slogan društva:
Društvo učiteljev tehničnega pouka Gorenjske združuje učitelje tehnične vzgoje na Gorenjskem.
Kratek opis društva:
Društvo združuje učitelje tehnične vzgoje na Gorenjskem. Namen društva je pospeševanje uvajanja politehničnega izobraževanja na osnovne šole, skrb za čim kvalitetnejše delo učiteljev tehničnega pouka in za uvajanje novih tehnologij. Osnovna dejavnost društva je združevanje članov za dvig kakovosti tehnične kulture. Svoje cilje dosegamo z organizacijo izobraževanj, ekskurzij, tekmovanj in srečanj članov. Prizadevamo si za uveljavitev Tehnične vzgoje in tehničnih dejavnosti v okviru ostalih predmetov v kurikulumu osnovne šole. Rezultate svojega delo najlaže pokažemo na tekmovanjih naših mladih varovancev, katere pripravljamo vsako leto in na študijskih skupinah. Organiziramo občinska,regijska in državna srečanja mladih tehnikov, sodelujemo v vseh organih Zveze organizacij za tehnično kulturo, v Zvezi društev pedagogov tehnične kulture Slovenije, in Zvezi pedagoških društev Slovenije. Vsako leto pripravimo ekskurzijo in organiziramo v sodelovanju z eno od gorenjskih osnovnih šol tekmovanje mladih tehnikov Gorenjske. Pri organizaciji tekmovanja nam pomagajo sorodna društva. Najboljši na regijskem tekmovanju se udeležijo državnega srečanja mladih tehnikov.
Ključne dejavnosti:
Združevanje članov
Dvig kakovosti tehnične kulture
Izobraževanja
Ekskurzije
Tekmovanja
Srečanja
...
Naši člani so usposobljeni na področju:
Vseh zgoraj podrobneje naštetih dejavnosti.
Kaj bi o svojem društvu še radi izpostavili?
Arhiv tekmovanj
Tekmovanja
Prijava
Kontakt:
Predsednik:
|
Aleš Žitnik
|
Telefon:
Faks:
|
+386 4 20 10 340
+386 04 20 10 341
|
E-pošta:
|
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.
|
Spletna stran: |
http://www2.arnes.si/~ljzpds8/dutp/
|
|